RODZAJE

ZAJĘĆ

Jakie zajęcia Cię interesują?

BRZUCH + POŚLADKI

Energetyczny trening  wzmacniający całe ciało i poprawiający samopoczucie. Specjalnie dobrane zestawy ćwiczeń ujędrnią Twoje pośladki i pozwolą skutecznie spalić tkankę tłuszczową w okolicy brzucha. Dzięki tym zajęciom łatwiej rozprawisz się z cellulitem - duża liczba powtórzeń ćwiczeń sprawi, że efekty będą bardzo szybko widoczne.

FIT COMBAT

Energetyczny trening spalający, będący połączeniem aerobiku i podstaw kickboxingu. Proste, umiarkowanie intensywne zajęcia poprawią Twoją kondycję, wytrzymałość i zwiększą pewność siebie.

FIT BALL

Zajęcia absolutnie dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień zaawansowania. Przy pomocy piłki odkryjesz nowe poziomy intensywności pracy z mięśniami Twojego ciała i poprawisz równowagę. Dzięki tym zajęciom uzupełnisz swój cotygodniowy trening o wzmocnienie osłabionych mięśni kręgosłupa.

TMT

Intensywny trening złożony z bardzo prostych ćwiczeń, które zaangażują wszystkie Twoje partie mięśniowe oraz poprawią wydolność Twojego organizmu. Ćwiczenia mają trzy warianty intensywności oraz narastające tempo, po którym jest czas na chwilę odpoczynku. Dzięki takiemu systemowi spalisz ponad 600 kalorii na jednym treningu!

STRETCHING

Spokojne zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni w celu ich uelastycznienia. Poprawiają ukrwienie i pozwalają rozruszać całe ciało. Zajęcia idealne dla osób, które spędzają dużo czasu w pozycji siedzącej.

BIKINI SHAPE

Trening, który przygotuje Cię na spotkanie ze słońcem i pozwoli wyjść na plażę w bikini. Skupimy się na strategicznych partiach ciała: brzuchu, pośladkach, udach i ramionach. Podczas zajęć zredukujesz tkankę tłuszczową i cellulit oraz wymodelujesz całą sylwetkę przy pomocy hantli, taśm itp. Zajęcia są idealne dla wszystkich zapracowanych osób, którym zależy na szybkich efektach.

PUMP!

Trening siłowy ze sztangą przy muzyce. Ćwiczenia wykonywane przy umiarkowanym obciążeniu oraz dużej ilości powtórzeń. Stopień trudności zmieniany przez dobranie odpowiedniego obciążenia. Idealny trening dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą nauczyć się prawidłowej techniki pracy ze sztangą. Choreografię i muzykę zmieniamy co kilka miesięcy.

CARDIO + BRZUCH

Dynamiczny trening składający się z prostych ćwiczeń cardio, poprawiających wydolność organizmu. Energetyczne zajęcia poprawią Twoje samopoczucie i pomogą w spalaniu tkanki tłuszczowej, a w połączeniu z ćwiczeniami angażującymi mięśnie brzucha sprawią, że wymodelowanie tej części ciała będzie jeszcze skuteczniejsze.

PILATES

Spokojny trening "dobrego samopoczucia". System prozdrowotnych ćwiczeń Josepha Pilatesa, dzięki którym odciążysz kręgosłup, uelastycznisz ciało oraz obniżysz poziom stresu. Koncentrując się na wzmocnieniu mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy poprawisz postawę pozostawiając ciało smukłe i elastyczne.  

HIIT

Bardzo intensywny trening interwałowy bez elementów choreografii fitness, angażujący wszystkie partie mięśniowe i maksymalnie przyspieszający spalanie tkanki tłuszczowej. Zestaw ogólnorozwojowych ćwiczeń skutecznie poprawi Twoją wydolność, siłę mięśniową i koordynację ruchową, a różnorodność treningu sprawi, że będziesz się świetnie bawić, systematycznie przesuwając granice swoich możliwości.

ZUMBA®

Inspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku, które przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne i kombinacje ruchów razem z motywującą muzyką stwarzają atmosferę imprezy i porywają do zabawy.

jasnoniebieski - o niskiej intensywności, spokojne

błękitny  - średnio intensywne, poprawiające kondycję

ciemnoniebieski - intensywne, choreograficzne

granatowy - bardzo intensywne, spalające

GRAFIK ZAJĘĆ

Wybierz zajęcia idealne dla siebie.

CENNIK

Wybierz najlepsze rozwiązanie.

TWOJE KONTO

Zaloguj się do swojej strefy klienta.

FIS Fitness i Siłownia

ul. Mikołaja Kopernika 5

09 - 100 Płońsk

534 210 380

Otwarte:

Poniedziałek - Piątek   8.00 - 22.00

Sobota  8:00 - 14:00

Niedziela  9:00 - 14:00

Napisz do nas!