1.

WYBIERZ SWÓJ TRENING

  • Określ „Twój cel” (trening ogólnorozwojowy, utrata tkanki tłuszczowej, wzmacnianie i wytrzymałość, profilaktyka bólów kręgosłupa, relaks).
  • Biorąc pod uwagę własne upodobania i założony cel wybierz odpowiadające Ci zajęcia lub typ treningu.
  • Jeśli jesteś u nas pierwszy raz wybierz zajęcia ogólnorozwojowe, zawierające podstawowe kroki i proste, efektywne ćwiczenia.
  • Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy, pytaj śmiało, pomożemy Ci oswoić nową przestrzeń.

2.

ZAREZERWUJ MIEJSCE W GRUPIE

  • Zrób to samodzielnie przez aplikację mobilną lub strefę klienta
  • Wszystkie informacje na temat rezerwacji miejsc znajdziesz tutaj: Zapisy)
  • Zadzwoń do nas, jeśli potrzebujesz pomocy: 534210380

3.

PRZYJDŹ I ZABIERZ ZE SOBĄ

  • Strój do ćwiczeń – wygodny i wykonany z materiałów sprzyjających podejmowaniu wysiłku fizycznego.
  • Obuwie – sportowe, antypoślizgowe (do zajęć najlepsze są specjalne buty do fitnessu, ale mogą być „adidasy”
    przeznaczone do biegania, koszykówki itp.). Obuwie bezwzględnie musi być zmienione w szatni.
  • Ręcznik – do ćwiczeń na macie, oparciach i siedziskach ze względów higienicznych oraz do ocierania potu z czoła :). Jeśli zapomnisz o ręczniku, możesz go wypożyczyć w recepcji.
  • Butelkę wody mineralnej, najlepiej niegazowanej lub napój izotoniczny (min. 0,75l/godzinę wysiłku). Napoje możesz również nabyć w naszym klubowym barze.
  • Dużą porcję optymizmu! 🙂

PAMIĘTAJ

  • Na zajęcia przychodź punktualnie (niekompletny trening jest niebezpieczny i nieefektywny). Nigdy nie pomijaj rozgrzewki.
  • Obuwie – sportowe, antypoślizgowe (do zajęć najlepsze są specjalne buty do fitnessu, ale mogą być „adidasy” przeznaczone do biegania, koszykówki itp.). Obuwie bezwzględnie musi być zmienione w szatni.
  • Nie przesadzaj z ilością zajęć. Liczy się jakość, nie ilość.
  • Odpoczynek jest równie ważny co wysiłek – w ramach odnowy biologicznej weź prysznic po treningu – najlepiej na zmianę ciepły/zimny.
  • Nie jedz obfitego posiłku zaraz przed zajęciami. Obciążony żołądek będzie istotną barierą w angażowaniu się w ćwiczenia 🙂
  • Bądź dla siebie wyrozumiała/y – nie wszystko wyjdzie „od razu”, a często pierwszy trening trzeba po prostu przetrwać, żeby na kolejnych było łatwiej 🙂
  • „Kto pyta, nie błądzi” – w naszym studio to my jesteśmy dla Ciebie, więc w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zgłoś się do dowolnego instruktora lub do recepcji, pomożemy!