Wszystkie zajęcia trwają 55 minut.

Aktualnie prowadzone zajęcia zawsze znajdziesz w zakładce GRAFIK.

Połączenie ćwiczeń z zakresu pilates i jogi w płynnym ruchu zsynchronizowanym z oddechem. Podczas zajęć zadbasz o swój kręgosłup i wzmocnisz całe ciało. Trening odbywa się przy łagodnej muzyce i specjalnych olejkach eterycznych pobudzających do ćwiczeń i głębokiego oddychania.
Trening, który przygotuje Cię na spotkanie ze słońcem i pozwoli wyjść na plażę w bikini. Podczas zajęć zredukujesz tkankę tłuszczową i cellulit oraz wymodelujesz brzuch, pośladki, uda i ramiona przy pomocy hantli, taśm itp. Zajęcia idealne dla zapracowanych osób, którym zależy na szybkich efektach.
Dynamiczny trening składający się z prostych ćwiczeń cardio poprawiających kondycję. Energetyczne zajęcia poprawią Twoje samopoczucie i pomogą w spalaniu tkanki tłuszczowej, a w połączeniu z ćwiczeniami angażującymi mięśnie brzucha sprawią, że jego wymodelowanie będzie jeszcze skuteczniejsze!
Trening łączący elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem. Dzięki niemu popracujesz nad wydolnością, wytrzymałością i siłą podczas zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeń. Będziesz systematycznie pokonywać własne rekordy w ramach sprawdzianów formy i tablicy z wynikami z kolejnych treningów.
Zajęcia na stepach, podczas których skupisz się na redukowaniu tkanki tłuszczowej. Trening zbudowany jest z prostej części choreograficznej z elementami wzmacniającymi całe ciało – dzięki tej kombinacji kształtowanie sylwetki jest satysfakcjonujące i pozwala szybciej osiągać efekty.
Zajęcia absolutnie dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień zaawansowania. Przy pomocy piłki odkryjesz nowe poziomy intensywności pracy z mięśniami Twojego ciała i poprawisz równowagę. Dzięki tym zajęciom uzupełnisz swój cotygodniowy trening o wzmocnienie osłabionych mięśni kręgosłupa.
Energetyczny trening spalający, będący połączeniem aerobiku i podstaw kickboxingu. Proste, ale dosyć intensywne zajęcia przy motywującej muzyce poprawią Twoją kondycję, wytrzymałość i zwiększą pewność siebie. Jeśli potrzebujesz uwolnić nadmiar energii w niepowtarzalnej atmosferze, te zajęcia są dla Ciebie!
AMRAP 20′ – Przez 20 minut wykonujesz 6 prostych ćwiczeń na czas. Wykonujesz tyle rund ile dasz radę. Nie rywalizujesz z innymi – sprawdzasz siebie i próbujesz poprawić własne wyniki. Zrób sobie sprawdzian w najlepszym FISowym towarzystwie!
Zajęcia, dzięki którym wyrzeźbisz dolne partie ciała: wyszczuplisz uda i ujędrnisz pośladki. Jeśli chcesz skutecznie rozprawić się z cellulitem, ten trening jest idealnym narzędziem! Duża liczba powtórzeń, zwłaszcza przysiadów (ang. squat) sprawi, że efekty będą widoczne bardzo szybko.

Spokojny trening “dobrego samopoczucia”. System prozdrowotnych ćwiczeń Josepha Pilatesa, dzięki którym odciążysz kręgosłup, uelastycznisz ciało oraz obniżysz poziom stresu. Koncentrując się na wzmocnieniu mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy poprawisz postawę pozostawiając ciało smukłe i elastyczne.
Trening siłowy ze sztangą, który pomoże Ci wyrzeźbić wszystkie partie ciała. Ćwiczenia wykonujesz przy umiarkowanym obciążeniu oraz dużej ilości powtórzeń, a stopień trudności zmieniasz dobierając odpowiednie obciążenie. Choreografię i muzykę zmieniamy co kilka miesięcy.
Zajęcia prowadzimy z użyciem podłużnego, dość twardego wałka. Dołączając regularnie do tego treningu poprawisz krążenie krwi i przyspieszysz proces regeneracji. To idealnie połączony stretching z rolowaniem, po którym poczujesz ulgę – rozluźnisz mięśnie i łatwiej poradzisz sobie z ich bólem. 
(Z ang. rozciąganie) to spokojne zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni i stawów w celu ich uelastycznienia. Poprawiają ukrwienie i pozwalają rozruszać całe ciało. Zajęcia idealne dla osób, które spędzają dużo czasu w pozycji siedzącej.
Mocny trening, który poprawi Twoją zwinność, mobilność, wydolność i koordynację. Idealne połączenie elementów kardio, siłowych, funkcjonalnych i plyometrycznych pozwoli Ci wysmuklić sylwetkę, a specjalna muzyka zwiększy intensywność wykonywania ćwiczeń, dzięki czemu szybciej osiągniesz rezultaty.
Trening, dzięki któremu równomiernie wymodelujesz całe ciało. Specjalnie dobrane ćwiczenia zaangażują wszystkie partie mięśniowe i pozwolą na szybkie wysmuklenie Twojej sylwetki. Podczas zajęć będziesz korzystać m.in. z ciężarków, gum, sliderów i innych przyrządów, które zmaksymalizują Twoje efekty.
Profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe oraz mobilizujące kręgosłup i obręcz barkową. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka.  Zdrowy kręgosłup to zajęcia o łagodnym charakterze, przeznaczone dla osób w każdym wieku.
Rezerwacja miejsc: GRAFIK lub aplikacja mobilna.
Zasady rezerwacji miejsc znajdziesz TUTAJ
Sprawdź CENNIK
Super miejsce, kompetentni instruktorzy i przemiła atmosfera!
Eliza
Miła i niepowtarzalna atmosfera 👏
Polecam 🙂
małgorzata
Super zajęcia, świetna lokalizacja i fantastyczni ludzie! Polecam!
MARTYNA
Świetne miejsce, fajna atmosfera i super trenerzy 🙂
EMILIA
Świetni ludzie…Cudowni Trenerzy…niesamowita atmosfera
ZUZA