Wracasz do aktywności fizycznej po dłuższej przerwie, przebytej kontuzji lub infekcji?

Zrób to mądrze!

  • Jesteś po przebytej niedawno kontuzji lub infekcji
  • Chcesz bezpiecznie wrócić do aktywności fizycznej po dłuższej przerwie 
  • Masz siedzącą pracę, np. w trybie home office
  • Chcesz ograniczyć ryzyko wystąpienia problemów zdrowotnych wynikających z braku ruchu i siedzącego trybu życia
  • Pojawiły się dolegliwości wynikające z nadmiernego wysiłku i potrzebujesz zwolnić, żeby zniwelować skutki przeciążenia organizmu

Przygotowaliśmy plan Twojego powrotu do zdrowia i sprawności, dzięki któremu łatwiej będzie Ci zaplanować treningI

PYTANIA I ODPOWIEDZI

(najczęściej zadawane pytania)

Wystarczy strój sportowy, ręcznik, buty na zmianę i butelka wody. Przydatna będzie też wiedza na temat własnego stanu zdrowia – m.in. o tym porozmawiasz z trenerem na bezpłatnej konsultacji przed treningiem personalnym. Jak stawiać PIERWSZE KROKI W FIS opowiadamy tutaj: (pierwsze kroki w fis)

Nieodwołana rezerwacja to nieobecność, która skutkuje naliczeniem kary. Jeśli zapomnisz o odwołaniu rezerwacji i nie pojawisz się na treningu, do portfela na Twoim koncie doliczymy 15 zł. W takiej sytuacji, aby nadal móc bez przeszkód trenować w naszym studio, poprosimy Cię o rozliczenie długu w recepcji przy kolejnej wizycie.

Oczywiście! Ustal to wcześniej z trenerem lub zadzwoń do nas.

Tak. Opłata za trening lub pakiet treningów to opłata trenerska, natomiast dostęp do studia to usługa podstawowa. To taka sama zasada, jak np. podczas lekcji jazdy na nartach – wykupujesz karnet na wyciąg, a za treningi rozliczasz się, jeśli potrzebujesz dodatkowej opieki trenerskiej.

Ważność pakietu 10 treningów to 3 miesiące. Wierzymy, że zależy Ci na celu treningowym, ale mamy też świadomość, że zdarzają się sytuacje losowe, które nie pozwolą Ci przyjść na trening. Nie martw się. Z doświadczenia wiemy, że jeśli naprawdę chcesz osiągnąć swój wymarzony cel, to 3 miesiące są bardzo bezpiecznym okresem.

Sprawdź w grafiku, kiedy prowadzimy JOGĘ Łagodną – będzie idealna na początek i zarezerwuj miejsce w grupie. Nie jedz minimum 2 godziny przed jogą, żeby Twój żołądek nie był pełny podczas praktyki. Ubierz się wygodnie – w odzież, która nie ogranicza ruchów. Praktykujemy boso, ale zabierz ze sobą skarpetki i ciepłą bluzę lub koc – przyda Ci się podczas kilkuminutowej relaksacji na zakończenie.

Obydwa karnety dają Ci możliwość korzystania z tej samej oferty studia. Karnet FLEX trwa 28 dni i po jego zakończeniu decydujesz, co zrobić dalej. Karnet COMFORT jest formą abonamentu. Nie wygaśnie, dopóki nie zgłosisz nam swojej rezygnacji. Nie musisz przedłużać karnetu co miesiąc ani pamiętać o rozliczeniach za kolejne miesiące – płatności dokonują się automatycznie.

Na czas nieokreślony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia. Oznacza to, że karnet na kolejne miesiące zawsze przedłuża się automatycznie. Podstawowe warunki abonamentów znajdziesz w cenniku, na pozostałe pytania chętnie odpowiemy podczas rozmowy z Tobą.

Tak, w tym celu możesz wykupić pojedyncze wejście lub jeden z dostępnych karnetów – w zależności od Twoich potrzeb.

Oczywiście! Poproś go, aby skontaktował się z nami wcześniej i ustalił termin Twojego treningu.

Nie. Chcemy zminimalizować ryzyko oczekiwania na wejście/wyjście ze studia, dlatego recepcja nie prowadzi zapisów na samodzielne treningi, zajęcia grupowe i jogę. Na treningi personalne możesz umówić się w dowolny sposób, jednak najsprawniej będzie, jeśli ustalisz datę i godzinę bezpośrednio ze swoim trenerem.